کاکتوس من

ام اس کامتوس یه وبلاگ خیلی خوب و قشنگه که ادمینش قصد داره مطالب جدید و قشنگ رو برای شما عزیزان آماده کنه . حتما به وبلاگ ما سر بزنید

طبقه بندی موضوعی

چگونه محتوا اصلی و جذاب را ارائه می دهیم

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۰۵ ق.ظ

یک انقلاب آرام در دنیای فوتبال وجود دارد: باشگاهها محتوای اصلی خود را ارائه می دهند. و انجام آن به خوبی


ظهور رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های دیجیتال باعث شده است که باشگاه ها به طرفداران دسترسی داشته باشند به طوری که پیش از این به سادگی امکان پذیر نبود. در رابطه بین باشگاه فوتبال، رسانه ها، تغییرات واقعی در فوتبال وجود دارد. به طور سنتی، باشگاه ها به رسانه ها برای به اشتراک گذاشتن و انتشار اخبار خود، رسانه ها و خبرنگاران در کنفرانس های مطبوعاتی قبل و بعد از مسابقات، متکی بودند.


البته باشگاه ها وب سایت ها را برای مدت طولانی داشته اند، اما البته برای بسیاری از آنها سال ها کارکردی و یک بعدی بود - نه خیلی بیشتر از پورتال برای نمایش وسایل، قیمت بلیط و مصاحبه های رسمی PR با بازیکنان و مدیریت که کمی برای الهام بخشیدن به یا آموزش اگر طرفداران واقعا میخواهند چیزی درباره باشگاه خودشان را بخوانند، به طور مستقیم به باشگاه نرفتند. در واقع، در واقع، نقش تیم رسانه ای و ارتباطی در یک باشگاه فوتبال لیگ برتر، به نظر می رسید که تمرکز داشته باشد تا مطمئن شود هیچ چیز جالب، یا آشکار و یا جذابیت، در همه جا به اشتراک گذاشته نشده است. و من می گویم که به عنوان کسی که یک بار ساعت ها ساعت ها و ساعت هایی را که در اطراف محوطه های آموزشی تمرین می کردند، با پرسنل مطبوعات تماس گرفتند و خواستار مصاحبه های متعدد بازیکنان شدند و تعجب می کردند که چرا همه به نظر می رسد که همه چیز به طرز وحشیانه محافظت می شود.

من می توانم در مورد اعتماد به روزنامه نگاران و اینکه نیاز به کنترل بر آنچه که خواسته، نوشته شده و گزارش شده است، اطمینان را درک می کنم. اما به نظر می رسد باشگاه های فوتبال متوجه شده اند که چگونه بهترین راه برای رسیدن به این کنترل - ایجاد محتوای جذاب خود را. هی، آیا کسی اشاره ای به مفهوم نام تجاری به عنوان ناشر در اینجا داشت؟


البته، روزنامه نگاران فوتبال و نویسندگان فوتبال، مخصوصا کسانی که می توانند اندیشه های تحریک آمیز، افکار روشنگری را ارائه دهند و خواننده چیزی جدید و تازه و واقعا منحصر به فرد ارائه دهند، وجود دارد. سه یا چهار روزنامه نگار چنین قدرتی را دارند که من فقط در مورد هر چیزی که می نویسم خواندنی است - لیست خرید مواد غذایی شامل. اما از لحاظ اخبار خبری، انتقال انحصارها و آن دسته از به روزرسانی های شاد که حامیان آن را خوشحال می کنند؟ باشگاه های فوتبال به طور فزاینده ای این کار را خیلی بهتر از هر کس دیگری انجام می دهند - بیایید نگاهی به بهترین نمونه های اخیر محتوا اصلی، که به طور مستقیم از باشگاه ها به پایگاه هواداران مشتاق آنها منتقل شده است.


اعلان های انتقال

در فصل های اخیر، باشگاه های فوتبال قطعا در مورد اعلام نام های جدید امتناع کرده اند. به این معنا، این باشگاه خود است که واقعا قدرت خود را حفظ می کند، بهتر است از هر نوع رسانه ای مطلع شود، زمانی که یک بازیکن ورودی پزشکی خود را گذرانده است و قلم را به کاغذ آورده است - و البته هیچ منبع قابل اطمینان یا قابل اطمینانی از اطلاعات وجود ندارد در انتقال برای طرفداران از باشگاه که به پایان رسید معامله.

به جای اینکه یک نقش منفعل را به نمایش بگذارید، به رسانه های دیگر اجازه می دهد که یک قرارداد انتقال را تأیید و سپس با فرمول خسته و لاما پیگیری کنند - بازیکن در حال برگزاری پیراهن است، نقل قول از بازیکن و مدیر - تا کنون در طول فصل 2017-18، استون ویلا یک گروه WhatsApp را ایجاد کرد و سپس جان Terry را به آن اضافه کرد؛ ساوتهمپتون به طرز خندهدار (و به طور عمدی) راه رفتن به بالای صفحه را با موضوع فیلم پرفروش فیلم اعلام کرد یک سال قرارداد گسترش برای دروازه بان ذخیره استوارت تیلور؛ و یک طرح "ربوده شدن" به جای شومایی که عیسی ناواس، وزنه برداری منچستر سیتی را آزاد کرد، به بوت یک ماشین متصل شد و به باشگاه جدید سویا هدایت شد.


در طول دوره انتقال ژانویه، امضای منچستر یونایتد از الکسیس سانچز از آرسنال سرمقاله ها را به سرقت برد - و سهام رسانه های اجتماعی. در آخرین نگاه، ویدیوی امضای مجازی در توییتر 158000 بار بازتاب شد و 211 هزار بار بارگذاری شد و 14000 نظر را به خود اختصاص داد. 14،000!

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی