کاکتوس من

ام اس کامتوس یه وبلاگ خیلی خوب و قشنگه که ادمینش قصد داره مطالب جدید و قشنگ رو برای شما عزیزان آماده کنه . حتما به وبلاگ ما سر بزنید

طبقه بندی موضوعی

بزرگترین طراحی و توسعه در سال 2018

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۰۰ ق.ظ

تقریبا تمام مقالات طراحی و توسعه تنها به تکنیک ها و عناصر بصری تمرکز می کنند. در سال جاری، در اینجا در Zazzle Media ما می خواستیم به صنعت گسترده تر نگاه کنیم و با موضوعات مختلفی روبرو شویم که همواره مورد توجه یکسان نیستند. در این پست، ما به تکامل ماندگاری ماده ای که ما پیش بینی می کنیم در سراسر سال 2018 اتفاق می افتد را پوشش می دهیم.

طراحی دیجیتال

تصویب برنامه های طراحی کارآمد تر

از زمان انتشار اولیه آن در سپتامبر 2010، Sketch به علت تعدادی از عوامل، به طور مداوم در جهان طراحی و توسعه بدست آمده است. در حالیکه اسکچ اینجا نیست که مستقیما برنامه Adobe Suite را جایگزین کند، مطمئنا یک ابزار طراحی است که به طور خاص از روی زمین ساخته شده و با تمرکز روشن برای حل مشکلات اخیر UX و UI که اغلب طراحان دیجیتال در هنگام طراحی برای برنامه های وب یا تلفن همراه مواجه می شوند، وجود دارد.


یکی دیگر از ابزارهایی که باید ذکر شود، عبارت است از: Figma، که چیزی جدید را برای جدول به ارمغان می آورد؛ طراحی مشارکتی فیگام اکنون در سال 2015 راه اندازی شده است و اکنون پایه هایش را در صنعت به نمایش گذاشته است تا رقابت سالم را به نمایش بگذارد.

این هیچ رازی است که عملکرد کلی مجموعه Adobe در طول چند سال گذشته ذاتا کاهش یافته است. در مقایسه، Sketch و Figma ابزار طراحی سبک وزن با عملکرد در قلب است. هر دو برنامه ایده آل برای طیف وسیعی از پروژه ها از وب سایت ها به برنامه های تلفن همراه با تمرکز بر جریان کار کارآمد و ملاحظات کلیدی برای UX و UI.


طرح همچنین دارای مقدار زیادی از پشتیبانی از افزونه با برنامه فوق العاده مفید همراه به نام Sketchpacks. مدیریت، پیدا کردن و نصب پلاگین های جدید هرگز آسان تر نبوده است.


اگر هنوز از Sketch یا Figma استفاده نکرده اید، قطعا آنها را یک آزمایش تست کنید. طرح با یک خرید مجوز سالانه از 87.30 پوند (99 دلار) در دسترس است. در همین حال، فیگام یک رویکرد متفاوت دارد. در حالی که برای افراد و پروژه های کوچک (تا دو ویراستار) رایگان است، اضافه کردن همکاران بیشتر در هر 12 دلار در هر ماه به هر ویرایشگر می آید.


مطمئن هستم، در رسانه Zazzle ما هنوز یک نقطه نرم برای ادوبی با توجه به خاطرات نوستالژی که ما با آن داشته ایم. پس از همه، ما نمی توانیم تیم طراحی و طراحی بسیار خوبی داشته باشیم اگر ما نمی توانستیم یک فایل PSD، AI یا EPS ارسال شده از یکی از مشتریانمان، آیا ما؟


InVision Studio

ما طرفداران بزرگ InVision در Zazzle Media هستیم. پس از معرفی این پلتفرم به گردش کاری ما حدود سه سال پیش، می توان گفت که ما به عنوان یک تیم و به عنوان یک کسب و کار کارآمد تر شده ایم. InVision به ما کمک کرد تا خلاقیت و مقایسه بازخورد مشتریانمان را بسیار آسانتر کنیم و همچنین ما را قادر به ایجاد مدلهای نیمه تعاملی برای مشتریان آینده نگر قرار دادیم.


اما در حالی که InVision طرفداران زیادی در سراسر جهان ایجاد کرده است، شرکت جاه طلبی های بزرگی دارد. پس از به دست آوردن هشت سازمان دیگر از سال 2016 از جمله Macaw، InVision در حال حاضر راه اندازی یک ابزار جدید به نام InVision استودیو.

با این حال، برای دریافت یک تاریخ انتشار رسمی (شایعات در Q2 2018)، InVision Studio به دنبال ساخت یک پلت فرم در حال حاضر جامد با معرفی یک برنامه طراحی کاملا جامع برای رقیب مانند Adobe، Sketch و Figma است. پس از شهادت قدرت Sketch دست اول در تیم طراحی ما، ما مشتاقانه منتظر راه اندازی InVision Studio هستیم تا ببینیم آیا ابزار جدید میتواند به طور منظم به سیستم اکو InVision متصل شود.


طرح 50

بدون اختصاص یک پست کل وبلاگ به Sketch، ارزش بحث در مورد آنچه که نقطه عطف بعدی در چرخه عمر برنامه ها ممکن است ممکن است یا ممکن است. طرح 48.2 (نسخه فعلی) در تاریخ 20 دسامبر 2017 منتشر شد. با نگاهی سریع به صفحه بهروزرسانی دستی، می توانیم ببینیم که کدام بوهمیم، تیم توسعه پشت Sketch، نسخه اصلی را هر 45.7 روز (به طور متوسط) منتشر می کند. .


بر اساس این جدول زمانی خشن، می توان فرض کرد که طرح 50 بعضی وقت ها به انتهای Q1 یا احتمالا بیشتر در Q2 منتشر خواهد شد اگر ما به یک انتشار قابل توجهی نگاه کنیم.


چه چیزی می توانیم در Sketch 50 امیدوار باشیم؟

پشتیبانی از انیمیشن

با توجه به این که فیگاما و نسخه بعدی هر دو شامل پشتیبانی از انیمیشن هستند، ما یک معقول داریم که Sketch در نظر دارد تا این را در اسرع وقت در نظر بگیرد تا اطمینان حاصل شود که سهم بازار را حفظ کنند.


UI تاریکی

طراحان در سراسر جهان از اینکه Adobe یک گزینه را برای فعال کردن UI تاریک برای فتوشاپ و Illustrator در سال 2012 برای آخرین نسخه CS6 ارائه داد خوشحال شد. وجود دارد، در واقع، یک افزونه است که یک تم تاریک را به Sketch UI شما معرفی می کند، و در حالی که تنها 8 دلار هزینه می کند و احتمالا ارزشش را دارد، آیا این نباید به عنوان یک ویژگی استاندارد باشد؟

همکاری بهتر

در حالی که فیگام طراحی طراحی مشترک را به عنوان یک ویژگی بی نظیری به ارمغان می آورد، همچنان دیده می شود که چه میزان ادغام InVision Studio پشتیبانی می کند. همکاری در برنامه به نظر می رسد تکامل بعدی کارآیی گردش کار است. برای کدهای Bohemian Coding به نظر می رسد که به دنبال به کارگیری همکاری بهبود یافته از جعبه و نه قابلیت فعال کردن پلاگین باشند.


میانبرهای قابل برنامه ریزی

برای مدت زمانی که ما می توانیم کلید های میانبر در سراسر برنامه ها را با استفاده از قابلیت واردات / صادرات آسان تکرار کنیم، طول می کشد. این می تواند یک ویژگی عالی باشد که به طراحان اجازه می دهد بین برنامه ها یکپارچه بین برنامه ها را انتقال دهند. ساعتهای زیادی را صرف یادگیری کلید های میانبر در Adobe شده است، ناامید کننده است که ما نمی توانیم این میانبرها را در Sketch تکرار کنیم. طرح اجازه می دهد که کلید های میانبر سفارشی باشد، اما در بهترین حالت، کم حجم است و باید از طریق تنظیمات صفحه کلید در تنظیمات سیستم پیکربندی شود.


کارایی

همانطور که قبلا در این بخش ذکر شد، عملکرد Sketch یکی از قوی ترین ویژگی های آن است. در حالی که تمام ویژگی های بالا ممکن است در نگاه اول به نظر برسد، ضروری است که Coding Bohemian همچنان تمرکز بر عملکرد را به عنوان یک عنصر مهم برای جلوگیری از تغییر برنامه به یک سرفه نرم افزاری دیگر در معرض سرفه های نرم افزاری قرار دهد.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی