کاکتوس من

ام اس کامتوس یه وبلاگ خیلی خوب و قشنگه که ادمینش قصد داره مطالب جدید و قشنگ رو برای شما عزیزان آماده کنه . حتما به وبلاگ ما سر بزنید

طبقه بندی موضوعی

برنامه انتشارات ایده آل خود را پیدا کنید

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۰۲ ق.ظ

هر کسب و کار به یک وبلاگ نیاز دارد این چیزی است که هر بازاریاب دیجیتال خوب می داند، با توجه به این که - به دلایل دیگر - عملکرد موتور جستجوگر را در بر می گیرد، شما را به عنوان یک رهبر تفکر در صنعت خود قرار می دهد و به تقویت تعامل با نام تجاری خود کمک می کند.


اما چقدر باید وبلاگ نویسی کنید؟ بدون شک شما شایعات شنیده اید، اما آیا آنها درست هستند، و چه چیزی در واقع فرکانس مطلوب برای شما است؟


خوب، همانطور که ممکن است حدس بزنید، هدف جادویی برای ضربه زدن وجود ندارد. در عوض، آن را به کمی تست و خطا، و در نهایت آن را به انجام بهترین کار شما می توانید با منابع موجود برای شما.


این راهنمای کوتاه این است که شما را از طریق چرا وبلاگ نویسی به طور منظم اخبار خوب برای کسب و کار شما است، و چگونه انگشت خود را بر روی آنچه "مقدار مناسب" باید برای شما باشد.

با توجه به Hubspot:


شرکت هایی که 16 + پست وبلاگ در هر ماه منتشر کردند، حدود 4.5 برابر بیشتر از شرکت هایی که روزانه 0 تا 4 پست وبلاگ در هر ماه منتشر کردند، دریافت کردند

شرکت هایی که بیش از 401 پست + وبلاگ در سال دریافت کردند، حدود دو برابر ترافیک را به عنوان شرکت هایی که 301 تا 400 پست وبلاگ را منتشر کرده اند دریافت کردند

شرکت هایی که 401 پست + پست وبلاگ دریافت کرده اند بیش از 3 برابر بیشتر از شرکت هایی که بین 0 تا 100 پست وبلاگ منتشر شده اند را دریافت کرد

البته این آمار ها درباره اهمیت کیفیت و ارتباط مطالب شما (چیزی که ما کمی بعد آن را مورد بحث قرار می دهیم) بحث نمی کنیم، اما همانطور که می بینید، برنامه های انتشارات شما خیلی اهمیت دارد.


شماره جادویی

بنابراین، چقدر باید وبلاگ نویسی کنید؟ پنج بار در هفته، یک بار در ماه یا جایی در میان؟ متاسفانه پاسخ قطعی به این موضوع وجود ندارد. به طور اجتناب ناپذیری به کم کردن کیفیت و کمیت می رود، در این صورت، کیفیت همیشه باید برنده شود.


در هیچ شرایطی نباید فقط یک پست کیفیت ضعیف را برای به دست آوردن چیزی در خارج از کشور منتشر کنید.

اما اگر بلاگ خود را حداقل به طور منظم به روزرسانی نکنید، مشتریان شما فراموش خواهند کرد که مطالب را به طور کامل قرار داده اید. (این معادل یک ناشر نیست که یک نسخه از یک مقاله یا مجله را منتشر کند). و شما این فرصت را ندارید که کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که در غیر اینصورت رانندگی در وبلاگ شما را به صورت طبیعی و جذاب انجام دهند. بنابراین، اگر منابع اجازه می دهد، هدف ارسال یک پست وبلاگ جدید یک بار در هفته برای شش ماه اول است.


اگر شما قادر به چاپ هر چیزی از کیفیت خوب هر شش ماه مستقیما نیستید، در هنگام راهاندازی وبلاگ خود، تا زمانی که یک محتوای غیرقانونی ایجاد نکردهاید، فکر کنید. سپس، می توانید برخی از پست های پیش نوشته شده ای که بهینه شده اند و آماده رفتن هستند، بدون توجه به نوشتن چیزی تازه در هر هفته، سرعت می گیرند.


به خوبی با استفاده از یک تقویم محتوا برای کمک به برنامه ریزی محتوای خود را به عنوان شما در حال نوشتن آن است. این به این معنی است که شما می توانید برای اهداف کلیدی، تنوع در ایده ها و انواع محتوا، محتوای فصلی و سایر عوامل مهم که با برنامه ریزی دقیق اجرا می شوند، حساب کنید.


در ضمن، ادامه نوشتن و برنامه ریزی پست های جدید در پس زمینه را ادامه دهید تا هرگز از محتوای با کیفیت خوب خارج نشوید و در نظر بگیرید که این امر به این معنی نیست که شما از این ایده های بزرگ نیز فرار نخواهید کرد.


انتشار هر یک روز شاید حتی برای کسب و کارهایی با منابع سخاوتمندانه نیز برای این دلیل بسیار سودمند باشد. اگر می بینید تقاضای محتوای شما برایتان آسان تر است، تلاش برای دیدار با هدف انتشار بیش از حد بلندپروازی است.

ثبات کلید است

از هر وبلاگ نویس موفقیت آمیز بپرسید و آنها به شما می گویند که هیچ فرمول مخفی برای رشد یک خواننده وفادار و مشارکت کننده وجود ندارد. البته درست است که آنها درست هستند، اما چیزی وجود دارد که آنها به شما نمی گویند: چیزی است که می توانید انجام دهید تا احتمال بیشتری را برای خواندن وبلاگ خود داشته باشید و به نوبه خود به اهداف خود برسید.


و این به سادگی برای هماهنگی است.


برای اکثر موارد (و مهم است که شما این را با یک خرج نمک)، مهم نیست که آیا شما یک بار در هفته وبلاگ، یک بار دو بار یا یک بار در هر روز وبلاگ. مهمترین مسئله این است که شما یک پست وبلاگ را منتشر می کنید:


الف) در آن زمان به آن وعده دادید

ب) در آن زمان مشتریان خود را به خواندن آن عادت کرده اند


پیش از فرستادن سه پست به عقب، رانده شدن رادار به مدت دو هفته خطر ابتلا به خوانندگان را به خطر می اندازد. شما لکه دار و ناسازگاری خواهید دید. بنابراین، به همان اندازه که ممکن است، که به ناچار نیاز به برنامه ریزی پیش رو دارد، با مراجعه به تجزیه و تحلیل وبلاگ شما و استفاده از تقویم ویرایش (چیزی که ما به زیر شیرجه رفتن).


استثنا در قانون ...

با این حال - همیشه یک قانون استثنائی وجود دارد. در این مورد این است که اگر شما در حال انتشار محتوا واکنش نشان می دهید، در یک پست اضافی وبلاگ و یا دو خارج از برنامه خود را پرتاب کنید.

نگاهی به چشمان شما برای امور جاری که شما می توانید در مورد وبلاگ، و اگر شما می توانید، به عنوان سریع که ممکن است پست خود را دریافت کنید، در حالی که مخاطبان مورد نظر شما علاقه مند به شنیدن شما را در آن.


در صورت خواندن اخبار، فعال بودن در رسانه های اجتماعی و عضویت در وبلاگ های صنعتی، می توانید اطلاعات زیادی کسب کنید. اما احساس نمی کنید که نمی توانید درباره مسائل خارج از صنعت خود نظر دهید. تا زمانی که شما می توانید آن را مربوط و جالب، آن را ارزش نوشتن در مورد.


سازگاری طراحی

همچنین با هماهنگی با برنامه چاپ و انتشار خود، همچنین پرداخت می شود تا با طراحی و عملکرد وبلاگ شما سازگار باشد. خوانندگان انتظار دارند طرح بندی صفحات مشابه، قالب بندی متن و گزینه های ناوبری داشته باشند و ممکن است کمی بعد از یک هفته دوباره به یک وبلاگ برسند و هنوز راه خود را در اطراف آن نمی دانند. بنابراین، برای طراحی وبلاگ خود، با نزدیک شدن به یک توسعه دهنده وب کار کنید تا به طریقی که میخواهید آن را به نظر برساند و کارآیی داشته باشد و سعی کنید با آن مخالف باشید.

مخاطبان خود را برای اولین بار قرار دهید

تجربه کاربر بسیار مهم است، بنابراین در مورد چقدر محتوا که مخاطبان شما واقعا مایل به خواندن هستند فکر کنید. زمان مشتریان شما محدود است، بنابراین آنها را با پست های پست های وبلاگ بمباران نکنید - احتمالا همه آنها را بخوانید. در طرف تلنگر، مخاطبان شما ممکن است دوست دارند چیزی جدید در وبلاگ خود را اغلب ببینید، حتی اگر برخی از پست های شما بیش از 300 کلمه در طول.


بنابراین، آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما کار می کند (اگر بخواهید زمان را برای جمع آوری آن آماده کنید، از شما درخواست بازخورد می کنید) و در هنگام جمع آوری اطلاعات شخصی خود در ابتدا به اطلاعاتی که کشف کرده اید مراجعه کنید. (جلد 1 راهنمای نهایی برای وبلاگ نویسی برای نام تجاری شما ارزش دانلود است اگر شما نیاز به دو برابر بررسی کنید شما در حال ساخت یک وبلاگ در پایه های حق). کار شخصیت شما باید برخی از نشانه هایی را درباره چگونگی انتشار محتوای جدید و همچنین نوع محتوایی که در آن قرار دارد را به شما نشان دهد.


منابع مالی خود را در نظر بگیرید

به این ترتیب، تمام موارد فوق فقط نظری است مگر اینکه منابع لازم برای آن را داشته باشید. بنابراین، نگاهی دقیق به توانایی های خود بگذارید. آیا فردی در خانه دارید که به طور منظم به وبلاگ بپیوندد و مهارتهای لازم و تجربه لازم برای انجام آن را داشته باشد؟ آیا این فرد همچنین می تواند از تقویم سرمقاله شما مسئولیت داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که محتوایی که همیشه به طور صحیح، مناسب و به موقع منتشر می شود، باشد؟

اگر نه، شما بهتر از دیگران برای پرداختن به آن برای شما کار میکنید، آن را یک آژانس یا یک مشاور یا حتی یک کارمند جدید کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که با کسی که می داند چه کاری انجام می دهید، کار کنید و وسوسه شوید با داشتن کارکنان موجود خود وبلاگ خود را بنویسید، اگر آن چیزی نیست که در آن هستید. آن را به سرعت به ایستادگی کردن - و حتی می تواند به نام تجاری شما مضر است.


از یک تقویم سرمقاله استفاده کنید

تقویم سرمقاله شما نیاز به بسیار پیچیده تر از یک صفحه گسترده ساده دارد. شما ممکن است با یک برنامه خشن در گوگل تقویم شروع کنید، اما پیش از آنکه مدت طولانی از خنده خود برای حرکت به ابزار دیگری برای ایجاد یک تقویم تحریری جامع استفاده کنید، شما را قادر به ساخت، برنامه ریزی و اجرای استراتژی محتوا برای وبلاگ خود خواهید کرد. قالب تقویم ما را امتحان کنید یا از یک قطعه نرم افزاری مانند Trello، Asana یا CoSchedule استفاده کنید تا مطمئن شوید که دید کامل داشته باشید:


عنوان کاری برای هر پست وبلاگ

نوع محتوا

تاریخ انتشار برآورد شده

وضعیت کار (شروع، در حال انجام، منتشر نشده و غیره)

یادداشت های مرتبط

با استفاده از تقویم به شما کمک خواهد کرد که تصویر بزرگ را مشاهده کنید. شما می دانید که از هفته به هفته چه خبر می کنید، می توانید پیش بینی کنید چه اتفاقی می افتد، و شما یک ایده خوبی خواهید داشت که چطور همه چیز هم هماهنگ است. اگر بخواهید، حتی می توانید پیش بینی را با اشاره به مقاله های آینده ایجاد کنید.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی