کاکتوس من

ام اس کامتوس یه وبلاگ خیلی خوب و قشنگه که ادمینش قصد داره مطالب جدید و قشنگ رو برای شما عزیزان آماده کنه . حتما به وبلاگ ما سر بزنید

طبقه بندی موضوعی

نمودارهای اکسل تعاملی کنترل شده برش خورده Excel Slicer

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰ ق.ظ

همه ما برخی از یا دیگر زمان استفاده از نمودارها در اکسل، اما همیشه با هنگامی که به اطلاعات در حال رشد می آید مبارزه می کنند. هنگامی که داده ها شروع به رشد می کنند، ما می خواهیم تأثیر داده های رو به رشد در نمودار را بدون نیاز به انجام هر گونه تنظیم دستی در هر زمان ببنیم. به علاوه، ما می خواهیم بتوانیم نمودار را به شکلی تقسیم کنیم تا آنچه که ما می خواهیم در آن زمان ببینیم. این جایی است که برش ها به تصویر می آیند.


قبل از اینکه ما را به فریبکار کنترل شده توسط برشگر می رسانیم، کمی در مورد نمودارها و نحوه تعامل آنها را بفهمیم.


نمودار اکسل بسیار آسان است که تمام داده های وارد شده به صفحات گسترده را تصور کنید. آنها همچنین به جمع آوری داده ها کمک می کنند. شما باید از طریق داده های زیادی بخوانید تا بدانند چه اتفاقی می افتد. اما با یک نمودار، شما می توانید این را در یک نگاه درک کنید.


نمودار ها بسیار آسان است - فقط انتخاب داده ها و یک نوع نمودار مناسب را از Tab Insert انتخاب کنید. در نسخه های اخیر اکسل، شما حتی می توانید یک گزینه برای توصیه نمودار، بر اساس نوع داده شما داشته باشد. از انواع مختلف نمودار ها، همیشه نوع نمودار را انتخاب کنید که برای داده هایی که می خواهید تصویر کنید بیشترین اهمیت را دارد. به عنوان مثال، اگر شما اطلاعات ماهانه فروش را برای محصول X دارید، با استفاده از یک نمودار پایه، هیچ معنایی نخواهید داشت. استفاده از یک نوار، ستون یا نمودار خط بسیار بهتر است.

به دلیل مزایای آن، ارائه داده ها با استفاده از نمودار بسیار رایج است. در حال حاضر، چیزی در مورد نمودارها این است که آنها به یک منبع ثابت داده متصل هستند. بنابراین، هر زمان که اطلاعات جدید اضافه می شود، نمودار آن را به طور خودکار به حساب نمی گیرد و بنابراین خود را به روز نمی کند. به عبارت دیگر، نمودار به طور پیش فرض استاتیک است. در حال حاضر، به ما نگاه کنید تا چگونه آنها را پویاتر و تعاملی تر کنیم.

خودکار به روز رسانی منبع منبع

با تبدیل داده های منبع به جدول اکسل، مشکل جمع آوری داده ها به راحتی ثابت می شود. یکی از ویژگی های یک جدول اکسل در مقایسه با محدوده داده های نرمال این است که می تواند داده های جدید را جایگزین کند، در حالی که هنوز یک مرجع را حفظ می کند. این بدان معنی است که هر مقدار داده اضافه شده جدید تنها بخشی از آن جدول خاص است و بدون نیاز به دستی دستیابی به انتخاب محدوده داده را افزایش می دهد. از این رو، اگر نمودار به یک جدول مرتبط است، هر رشد داده به طور خودکار در نمودار به روز می شود.


برای درک این موضوع، به یک موجودی ساده که جریان و جریان خروجی مورد A را ثبت می کند، اجازه دهید. برای تبدیل طیف وسیعی از داده ها به یک جدول، آن را انتخاب کنید و به Tab Insert> Table بروید. این داده ها را بازنویسی می کند و فیلدها را به آن اضافه می کند. یکی دیگر از نشانه ها Tab جدید است که در منو ظاهر می شود (نوار) ​​به نام ابزار جدول -> طراحی.


بعد، داده ها را انتخاب کنید و یک نمودار خط را وارد کنید، به طور معمول از طریق گزینه برگه Insert.

همانطور که می بینید نمودار به نحوه حفظ اطلاعات منبع بستگی دارد. هر گونه تغییر در داده های منبع در نمودار نشان داده می شود. داده ها اساسا نمودار را کنترل می کنند. این به این معنی است که داده ها می توانند تغییراتی در نمودار ایجاد کنند. این دقیقا همان چیزی است که تعامل با نمودارها به دست می آید - با تغییر داده های منبع. برای مثال، فیلترها را می توان به داده های منبع اعمال کرد، که نمودار را فقط برای مقادیر فیلتر شده تغییر می دهد:

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی